skip to main
|
skip to sidebar
English For Fun.
ขับเคลื่อนโดย
Blogger
.
Pages
เกี่ยวกับฉัน
Sareena English
ดูโปรไฟล์ทั้งหมดของฉัน
Do you like my blogs?
Recent post
Clock
Calerdar
Get a Glitter Calendar Click Here
Counter
My class
นางสาว ซัลวานี มะลี
อาจารย์ อรดา โอภาสรัตนากร
นางสาว วาธินี เจะนิ
นางสาว วิภาวี เจริญรูป
นางสาว ยูวิตา ดาแลหมัน
นางสาว อัจฉรา ราชมณี
นางสาว สุใบหย๊ะ ทวีกาญจน์
นางสาว ภาซีย๊ะ เจ๊ะแล
นางสาว นูรฮายาตี หะยา
นางสาว สุดารัตน์ หัสจำนงค์
นางสาว เนาวรัตน์ เอก
นาย ทักษกร ส้มแป้น
นางสาว มารีย๊ะ มรรคาเขต
นางสาว รุ่งไพลิน ศรีเทพ
นางสาว อมรรัตน์ มนชะติน
นางสาว กาญจนาภรณ์ โต๊ะหมาด
นางสาว อรอุมา สารกฤษ
นางสาว อาซูรา มามะ
นาย ภูวนาท ชมพัฒน์
นางสาว ไอรุลนีซัน หะยีอุสมัน
นางสาว มัซนี หาแว
นางสาว ฉัตร์วดี ระวังวงศ์
นางสาววารุณี หลีหะ
นางสาว นิสรีน ดือรอแม
Blogger templates
About
Popular Posts
INNOVATIVE EDUCATIONAL TECHNOLOGY IN THE GLOBAL CLASSROOM
Intergrating Instrucional Technology Into an Assignment ครูจะบูราการเป็นชิ้นงานของนักเรียน case study สะสมงาน ครูจะบูรณาการการทำ b...
Websites related to ELT
........Websites related to ELT........... http://www.tumcivil.com/dict/ http://www.krurem.com/learn-english/%E0%B8%81%E0%B8%B2%E0...
บทความ 4บท
Summarize I Lesson from the other side of the Teacher’s Desk: Discovering insights to Help Language Learners ...
Acronyms related to computer technology
IT (information technology) IT (information technology) คือ เป็นคำศัพท์ที่รวมรูปแบบทั้งหมดของเทคโนโลยีที่ใช้สร้าง เก็บ แลกเปลี่...
On the problem
On the problem ความจำเป็นของการใช้เทคโนโลยีมัลติมีเดียเพื่อกา...
My self
My name is Sareena Binlomae. I'm an English student in Faculty of education, Nakhon Si Thammarat Rajabhat Univ...
Blogger news
Blogroll
Archives
►
2013
(1)
►
มีนาคม
(1)
▼
2012
(5)
►
กรกฎาคม
(4)
▼
มิถุนายน
(1)
My self
My self
14:13
|
My name is Sareena Binlomae. I'm an English student in Faculty of education, Nakhon Si Thammarat Rajabhat University
0 ความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น
บทความใหม่กว่า
หน้าแรก
สมัครสมาชิก:
ส่งความคิดเห็น (Atom)
Phonics Song
สนทนาภาษาอังกฤษ 1,000 ประโยค Talking English
sareena '-
0 ความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น